Vi har samlet gode råd til dig
Vi har samlet et overblik af gode råd til dig om blandt andet bil, hus, cybersikkerhed, flytning og forsikring, brand, storm og skybrud, rejse og indbrud.
Spørgsmål om personforsikring
Her kan du læse om, hvordan du er dækket med en personforsikring, og hvordan du melder en skade.
Med en personforsikring hos os, har du en ulykkesforsikring, der dækker hele dig. Den er inddelt efter din alder, så den matcher dine behov bedst muligt som ung, voksen eller senior.
Du kan vælge mellem tre forskellige pakker, når du køber vores personforsikring – det er basis, udvidet eller super. Du har også mulighed for at sammensætte din helt egen pakke.
Du kan læse mere om de tre forskellige pakker, og hvad de dækker:
Hvis du har spørgsmål til din forsikring eller ønsker at ændre dine pakker, er vi klar til at hjælpe dig. Ring til os 70 11 20 20.
Du kan også selv ændre din forsikring – det gør du på Min side.
Som kunde hos os kan du altid se dine forsikringer og valgte dækninger, når du logger på Min side.
Sådan gør du:
Du er altid velkommen til at ringe, hvis du vil har spørgsmål eller vil ændre dine dækninger. Ring til os på tlf. 70 11 20 20.
Du kan også selv ændre din forsikring – det gør du på Min side.
Der er tre forskellige pakker til vores Personforsikring, som er er Basis, Udvidet eller Super. Du kan læse mere om de tre forskellige pakker til Personforsikring. Du har også mulighed for at sammensætte din helt egen pakke.
Du anmelder en skade her på tryg.dk ved at logge på ’Min side’. Du kan anmelde skaden, når det passer dig, og du kan også se status på skaden.
Sådan er forløbet, når du anmelder en skade:
Du logger på ’Min side' og vælger den forsikring, du har en skade på
Du udfylder anmeldelsen og finder dokumentation frem, som der er behov for
Vi opretter din skade, og så får du en kvittering på mail
Vi behandler din skade
Du får svar på mail, når der er truffet afgørelse om din skade.
Har du behov for hjælp til at anmelde skaden online, eller har du spørgsmål til din forsikring, så ring til os – vi er vi klar til at hjælpe dig.
Når du har lavet din anmeldelse online, så behandler vi din skade.
Vi giver dig svar så hurtigt som muligt, så du ved, om vi tilbyder at dække den. Det er vigtigt, du venter på at høre fra os, inden du eventuelt booker tid til behandling af din skade.
Når vi dækker skaden, hjælper vi dig i gang med behandling via vores netværk.
Vær opmærksom på, at du ikke kan få penge tilbage fra udgifter til behandling, som vi ikke har godkendt.
Som kunde i Tryg er du medlem af TryghedsGruppen, som er Trygs største aktionær og står bag TrygFonden. Det giver dig mulighed for at få udbetalt bonus, typisk 5-8 % af den samlede pris for dine forsikringer året før.
Det handler om at være tryg – det tror vi på, både når det kommer til forsikringer og skader. Forsikringer er mere end bare skader og erstatninger, og derfor har vi fyldt vores forsikringer med en række ekstra gode ting til dig.
Du får fx:
Fandt du ikke svaret til dit spørgsmål?
Du kan se listen over de andre emner, som vi har samlet spørgsmål og svar til.