Dyrlægehotline – gå til dyrlægen hjemmefra med videosamtale
Slut med unødvendige besøg hos dyrlægen. Med Dyrlægehotline kan du og dit dyr nemt mødes med en dyrlæge over video og få hurtig afklaring i jeres trygge, hjemlige omgivelser.
Dyrlægehotline følger automatisk med, når du har dækningen Sygdom og Ulykke i din hunde- eller katteforsikring.
Altid en dyrlæge ved hånden
Dyrlægehotline er hurtig hjælp over video fra erfarne dyrlæger. Konsultationen foregår som en videosamtale med dyrlægen over din computer, mobil eller tablet.
Dine fordele:
- Du får hurtig hjælp til at vurdere dit dyrs helbred, præcis når du har brug for det – også aftener og weekender.
- Du sparer unødvendige fysiske besøg hos en dyrlæge. Trygt for dit dyr og nemt og fleksibelt for dig.
- På ferier kan du let tale med en dansk dyrlæge over video og beslutte, om et fysisk dyrlægebesøg på feriestedet er nødvendigt.
Det kan du få hjælp til
Du kan få svar på spørgsmål om sygdom og ulykke, fx opkast og diarré, forgiftning, kløe og hudproblemer, øjen- og øreproblemer, hoste og nysen, skader og ulykker. Dyrlægen kan også hjælpe med spørgsmål om fx adfærdsproblemer, diæt og ormekur.
Hvornår er Dyrlægehotline åben?
Brug Dyrlægehotline alle dage kl. 06-24 – også weekender og helligdage.
Sådan bruger du Dyrlægehotline
Du kan bruge Dyrlægehotline på din computer, mobil eller tablet.
- Log ind på Min side
- Vælg "Ekstra tryghed"
- Klik på Dyrlægehotline
- Book en tid: iVet sender dig et link til en videosamtale
- Afhold videosamtale: Linket er aktivt, lige inden videosamtalen skal starte
Sådan får du Dyrlægehotline – en del af dækningen Sygdom og Ulykke
Dyrlægehotline følger automatisk med, når du har dækningen Sygdom og Ulykke i din hunde- eller katteforsikring. Det koster ikke ekstra for dig at bruge Dyrlægehotline, når du har dækningen.
Tjek om du har dækningen Sygdom og Ulykke
På Min side kan du se, om du har dækningen Sygdom og Ulykke og dermed Dyrlægehotline. Hvis du ikke har dækningen, kan du nemt købe den online på Min side.
Er du i tvivl? Du er velkommen til at ringe til os på 78 73 24 69.
Mest stillede spørgsmål
Hvad kan jeg få hjælp til?
Du kan få svar på spørgsmål om sygdom og ulykke, fx opkast og diarré, forgiftning, kløe og hudproblemer, øjen- og øreproblemer, hoste og nysen, skader og ulykker. Dyrlægen kan også hjælpe med spørgsmål om fx adfærdsproblemer, diæt og ormekur.
Skal jeg betale min selvrisiko på min forsikring, når jeg benytter Dyrlægehotline?
Der vil ikke blive opkrævet en selvrisiko, hvis din hund eller kat bliver behandlet hos Dyrlægehotline. Servicen er omfattet uden beregning, hvis du har en hunde- eller katteforsikring med dækningen Sygdom og Ulykke.
Hvor hurtigt kan jeg få en tid?
Du kan få en tid samme dag og typisk inden for 60 minutter, når du booker indenfor åbningstiden som er 06-24 alle dage.