En del af dækningen Bolighjælp

Tryg Bolighotline – rådgivning til skader i dit hjem

Bekymringer er der nok af som boligejer – uanset om man bor i hus, lejlighed eller har et fritidshus. Med Tryg Bolighotline kan du få professionel rådgivning til at udbedre mindre skader, inden de udvikler sig og bliver store. 

Tryg Bolighotline – gratis rådgivning til skader i dit hjem

Få svar på spørgsmål om din bolig

Med dækningen Bolighjælp, som er en del af husforsikringen, får du adgang til Tryg Bolighotline. Her kan du ringe ind med spørgsmål til skader i din bolig eller sende en e-mail med billeder af problemet. Tryg Bolighotline er, kort og godt: 

  • Kompetent telefonisk rådgivning 
  • Mulighed for at sende e-mail med billeder af problemet 
  • Professionelle fagpersoner med byggeteknisk baggrund 

Få svar på problemer som

  • "Der er kommet en revne i ydervæggen på vores hus"
  • "Der lugter af mug i vores entré"
  • "Der løber sod ned ad vores skorsten"
  • "HFI-relæet slår hele tiden fra"
  • "Vandmåleren kører rundt, selvom vi ikke bruger vand"

Professionel rådgivning 

Det er professionelle fagpersoner med byggeteknisk baggrund, der sidder klar ved telefonerne, når du ringer til vores Bolighotline. Rådgiverne er tilknyttet vores samarbejdspartner Sedgwick Leif Hansen A/S, som er et eksperthus med speciale i udbedring af skader.  

Sådan får du hjælp

Kontakt os via telefon eller e-mail

Husk policenummeret og kontaktoplysninger

Når du kontakter Tryg Bolighotline, skal du opgive policenummeret på din indboforsikring. Du kan finde det på ’Min side’.

Hvis du skriver til os, så husk at skrive dit navn, adresse og telefonnummer – og vedhæft gerne billeder af problemet

Husforsikring – dækker din bolig efter vind og vejr

Husforsikringen dækker både dit hus og din have mod skader som brand, storm og skybrud. Med Super-pakken for du dækningen Bolighjælp, hvor du får adgang til Tryg Bolighotline.