Har du brug for et godt råd?

Din husforsikring giver adgang til Tryg Bolighotline, som er en del af vores univers Ekstra Tryghed. Her kan du få gode råd til skader i din bolig, fx hvordan du kan udbedre eller begrænse dem. Har du klimarelaterede udfordringer, hjælper vi også med dem. Tryg Bolighotline giver dig:

  • Kompetent telefonisk rådgivning 
  • Mulighed for at sende mail med billeder af problemet 
  • Professionelle fagpersoner med byggeteknisk baggrund 

Spørg fx om

  • Hvordan kan jeg forebygge oversvømmelse i kælderen?
  • Er mit område særligt udsat for skybrud eller stormflod?
  • Kan jeg beskytte tag og facade mod stormskader?
  • Hvorfor kører vandmåleren rundt, selvom vi ikke bruger vand?
  • Hvad gør jeg med revnen i ydervæggen på vores hus?
  • Hvorfor lugter der af mug i vores entré?
  • Er det farligt, at der løber sod ned ad vores skorsten?
  • Hvorfor slår HFI-relæet hele tiden fra?

Find dit policenummer, før du ringer

Telefonnummer og mailadresse til Tryg Bolighotline finder du under Ekstra Tryghed på Min side. Inden du ringer, må du gerne finde policenummeret på din husforsikring frem og have det ved hånden. Skriver du til os, så husk policenummeret i mailen. Vedhæft også gerne billeder eller video af dit problem. Så kan vi bedre rådgive dig. Din husforsikring finder du i forsikringsoversigten på Min side.

Log ind på Min side

Professionel rådgivning – altid

Det er professionelle fagpersoner med byggeteknisk baggrund, der sidder klar ved telefonerne, når du ringer til vores Bolighotline. Rådgiverne er tilknyttet vores samarbejdspartner Sedgwick Leif Hansen A/S, som er et eksperthus med speciale i udbedring af skader.  

Husforsikring dækker din bolig efter vind og vejr

Husforsikringen dækker både hus og have mod skader som brand, storm og skybrud. Og når du har vores husforsikring, får du fri adgang til Tryg Bolighotline og andre særlige fordele.